Oude en nieuwe kansen

Loyalty card

Een klantenrelatie kun je op verschillende manieren opbouwen:

  • Service: bestellen, bezorgen, advies
  • Loyalty programma’s
  • Bedenk combinatie-acties (kettingacties)
  • Waardebon voor volgende aankoop
  • Een online klant is ook een klant

 

De kracht van het collectief: Samen Sterk

Om waardevolle klantrelaties op te bouwen en herhalingsaankopen te stimuleren kan de consument een (gratis) spaarsysteem worden aangeboden. Om transacties te kunnen verwerken en data van het bestedingspatroon te bij te houden kunnen meestal de bestaande kassasystemen worden gebruikt.

Om dit voor de consument aantrekkelijk te maken is het van belang dat deze collectief (bij zoveel mogelijk ondernemers) wordt aangeboden en geaccepteerd.

Bazaroo ondersteunt u graag in uw keuze uit de verschillende mogelijkheden en systemen en kan zorgen voor een goede integratie. Vraagt u naar de mogelijkheden.

Graag meer informatie over onze diensten? Interesse in de ontwikkeling van een online winkelcentrum? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Contacteer ons

Comments are closed.

Follow us on
^ Back to Top