Niet praten maar doen! Ervaring uit de praktijk.

Consumenten kopen steeds meer op het internet. Om in te spelen op deze alsmaar stijgende trend, ontwikkelden wij een online winkelcentrum voorzien van alle multimediale communicatiemiddelen.

iphones2responsive2narrowcasting2

Er is de laatste jaren heel wat te doen geweest over hoe het verder moet met de retail in de winkelcentra onder de term “Het Nieuwe Winkelen”. U hoort ook vast allerlei theorieën en veel vakjargon als “cross-channelverkoop heeft de toekomst”, “van offline naar online” en “van bricks naar clicks”. Voor een aantal mensen leek het een hype maar er is toch echt wat aan de hand gebleken. Feit is dat het klantentgedrag is veranderd. Klanten oriënteren zich meer en meer via het internet, via de pc, tablet en met de smartphone in de hand. De cijfers liegen er niet om: jaarlijks meer internetverkoop. Internetverkopen blijven maar stijgen ten koste van de traditionele fysieke winkels. De winkels in de winkelcentra hebben het daardoor steeds moeilijker. De ene keten of winkelier valt om…

Deze trend zagen wij al enige tijd plaatsvinden en hebben daar een krachtige oplossing voor ontwikkeld: een online winkelcentrum voorzien van alle multimediale communicatie- en marketingmiddelen. Hieronder een overzicht van enkele online winkelcentra die al live zijn:

Al deze online winkelcentra worden ondersteund met een “responsive” versie voor de smartphone of tablet. De site past zich dan automatisch aan aan het formaat van je device. Zo kun je als consument ook lokaal op zoek naar je winkel, producten en centruminformatie.

We komen u graag informeren vanuit deze praktijkcases.

Samen sterk in het collectief!

De grote kracht van een online winkelcentrum zit hem in het collectief, de samenwerking van deelnemende partijen om een gezamenlijk doel te bereiken. Door de dynamische inhoud van nieuwe producten, aanbiedingen en evenementen en integratie met Social Media als Facebook en Twitter kunt u als collectief een enorm publiek bereiken. Daarbij zijn de kosten voor een individuele ondernemer ronduit laag te noemen, al vanaf €35,- per jaar doe je volledig mee, naar eigen keuze, van online etalage tot en met webshop.

Onze ervaring leert dat je als collectief enorme stappen kunt zetten. Optioneel kan een loyaliteitsprogramma worden afgenomen en geïntegreerd.

Een van de belangrijkste pluspunten en een sleutel voor succes is het begeleidingstraject dat we de ondernemers aan kunnen bieden om als collectief te werken. Het leveren van een goed stuk gereedschap is uiteraard belangrijk maar leren om er mee om te gaan is eigenlijk nog veel belangrijker. Daarom zijn wij graag actief betrokken bij de implementatie en de verdere uitrol. Workshops en actieplannen rond lokale thema’s spelen daarin een belangrijke rol.

workshops  bijeenkomst Tilburg

Lokaal georiënteerd

Een van de allersterkste punten van een winkelcentrum is de lokale oriëntatie. Daar kun je  optimaal van profiteren door gebruik te maken van allerlei lokale diensten. Een van de mogelijkheden is het integreren van een lokale bezorgdienst waarbij aankopen nog dezelfde dag kunnen worden thuisbezorgd.

vandaag bezorgd

webshopcentrumoss.nl

Daarnaast biedt het platform unieke mogelijkheden om lokaal ondernemerschap te steunen. Kijk eens op ons Youtube kanaal voor de commercial rond Oss.

Eigen identiteit

Een online winkelcentrum kan uiteraard een eigen uitstraling krijgen. Daarnaast biedt ons systeem alle mogelijkheden voor de ondernemer om de eigen winkelsfeer in het centrum te laten zien. Daarnaast kunt u kiezen voor nadruk op evenementen, het beleven, centruminfo of producten en online aankopen.

Graag meer informatie over onze diensten? Interesse in de ontwikkeling van een online winkelcentrum? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact met ons op

Comments are closed.

Follow us on
^ Back to Top